Nu har de öppnat htcsense.com. Tyvärr kommer man inte så långt om man inte har fått sin telefon ännu (Desire HD i mitt fall) Hade hoppats man kunde logga in och titta på kartorna t.ex.
Vad kan man se där? Sitter här på nattkvisten och försöker övertyga mig om att min Hero duger nåt år till men det går inge vidare... Sent from my HTC Hero using Tapatalk
Just nu kan du inte se så mycket alls. Du kan regga ett konto men du kan inte bli helt färdig med det då det kräver antingen htc desire hd eller desire z.
Man kan lika gärna vänta med att regga sig där tills man fått telefonen. Man kan ju inte göra ett dugg på sidan förens då.
Genomgång över vad htcsense.com ska erbjuda när det går live: http://www.htc.com/www/product/desirehd/htcsense.html
Skapade ett konto via telefonen medans jag hade en porterad HD ROM installerad... så jag kommer in och kan kika lite iallafall... /Nik
jag har också lite problem med htcsense.com det är grejer som laggar, bilder som inte visas helt osv. men jag tror att det är buggar som försvinner senare?
Fick min telefon igår (från inwarehouse), tjänsten funkade jättebra igår och inatt men idag verkar den trasig. Jag gissar att många har fått sina telefoner idag och belastar sajten.
Tipset jag fick från en medlem är att om man har problem med regristeringen och den bara laddar o laddar ,registrera från telefonen så går det på sekunden .Funkade för mig
När jag försöker använda Spåra Telefonen eller Footprints så står det att "Spåra telefon är för närvarande avaktiverat. Om du vill aktivera funktionen går du till telefonen och navigerar till Inställningar >> Plats >> HTC Locate." Men det är ju aktiverat i telefonen! Någon som vet varför eller lider av samma problem?