Några saker jag kan se direkt är:
* Uppdatering av befintliga "matnyttiga" trådar - exempel: Alla custom ROMs till SGS. TS var senast aktiv i mars. Innehållet i tråden är dessutom flera månader gammalt och pasé.
* Uppbyggnaden efter vad tråden handlar om - Generella trådar ger info om både [Roms], [Guider] och [FAQ]. Ha kanske istället uppdelningen:
Custom ROMs
Guider <<<---- Bör kanske inte vara med då det inte finns några uppdaterade guider förutom de som finns inne i trådar. Tex finns det hur man rootar inne i de flesta trådarna som behandlar custom roms. Får se om jag känner att jag hinner innan sommaren att skriva ihop en guide för diverse custom roms, rootning, teman, kernels m.m.
-Roota
-Flasha
*CMW
*Odin
FAQ
-"Sandlådan"
-Telefonen har hängt sig <-För ihop alla likande trådar till en och ta bort frågor och svar som upprepar sig.
-Tillbehör funkar inte <-Det frågas om hörlurar, BT-sets mm.
För att även bidra med exempel på trådar som är uppdaterade i dagsläget:
[ROMs]
CyanogenMod 7 test release (Gingerbread)
Prova något skojj! Miui 1.5.* till Galaxy S + guide. "Make your phone to an iDroid"
Darky's v9.5 /v10 Final ★ XWJS8 / XWJVB (2.3.3)
Juwe's Smart Edition *v4.3 XWJVH Based on official 2.3.3*
Tweaky ROM JVH v4.1! SIP/5 lockscreen/TouchWiz 4+many Galaxy SII apps
[online KITCHEN] ROM Kitchen
[Guider]
Återkommer men typ:
-Elofs lathund
Denna kan byggas ut med fler guider. Flasha Samsung Galaxy S med ODIN tex. Det finns även andra sätt att roota eller återställa som tex EZBase men det finns ingen egen tråd till den som jag kan länka till internt.
[FAQ]
Kommentarer/frågor som inte kräver en ny egen tråd.
HJÄLP telefonen startar inte, SE HÄR!
GPS problem
Market fungerar inte eller fungerar dåligt.
Batteriet knasar
Last edited: May 23, 2011