Ja, men det är ju ingen hemlighet. Det har framgått hela tiden.
Som sagt, det är bara spekulationer. Tiden får utvisa hur tålig skärmen är.
Den ligger på 1,3Ghz och den gör mycket bra ifrån sig. Ingen som helst risk att man blir besviken på prestandan. Jo, det har spekulerats om både 1,3 och 1,5 men DOOGEE har aldrig hävdat att den är vare sig det ena eller det andra.
Det viktiga är trots allt hur den presterar och att den inte blir för varm. Den presterar utmärkt och den blir inte särskilt varm.
Då bör du kolla reviewn igen. Han säger att han upplever byggkvalitén som premium!
Så illa beskriver han det inte, han säger att kameran är medelmåttig och ger bra bilder i bra ljus. Du överdriver det negativa. Jag har inte hunnit testa kameran ännu. Det ska jag göra, ordentligt.
Badware? Vad är det för något? Det finns några onödiga appar, javisst, men de är inte många och de flesta tillverkare brukar lägga in betydligt mer skit.
Du har ingen som helt grund för vad du påstår. Inte heller reviewn du länkade stödjer det du påstår. Det går inte att ta dig seriöst.
Du har fel i sak. Han hittade några få onödiga appar, inte mer än så. Han stödjer det jag sagt "ganska ren".
Last edited: Nov 18, 2015