Det gömmer den ju bara [emoji4] jag vill ta bort den helt. Men jag får väl nöja mig med detta tills det kommer en uppdatering [emoji23]
Det såg ut så för mig med, från början på betan. Obegriplig text . Fick den aldrig, men har fått den skarpa plus en uppdatering.
Den skarpa är inte ute, 173 är fortfarande en beta. Den officiella släpps enligt Huawei i slutet av januari om det går enligt planerna
173 är en publik beta, alltså för alla, den skarpa rullar i februari. Saxat från XDA: Update for anyone that hasn't seen it: HUAWEI Community LV1 16-12-2019 11:07:19 EMUI 10 Stable Version Roll-out for UK users. Further to the announcement of EMUI 10 release in August, our R&D teams have been working hard to refine the software and get it ready for global roll-out. We’re pleased to announce that the stable version of EMUI 10 will be rolled out from February 2020 onwards in the UK for the following devices: - P30 Pro - P30 - P30 Lite - Mate 20 Pro - Mate 20 - Mate 20 X (4G) - Mate 20 X (5G) - Nova 5T - P Smart 2019
Ja Huawei har iaf sagt det till mig att nuvarande 173 är en beta, så vi får nog hålla oss till att det är så. Svårt att överbevisa dem kan jag tycka
Varför rullar man ut en beta som en skarp till alla? Vad är då skillnaden mellan en skarp version och en betaversion?
Ingen aning faktiskt, kan inte vara stora skillnader. Kanske kommer AOD inställningarna med i den skarpa sen... får man hoppas iaf