Stora ord att påstå att Pixel fold har den mest tåliga hingen på marknaden när Samsung har haft ett sådant försprång!
Ja, då kan man lika gärna vänta på Pixel 8 som lär kosta ca 2000 kr mer. Nee...A-modellen måste nästan lanseras med flaggskeppen för att det ska vara värt mödan.
Google Pixel Tablet släpps i Sverige - kombinerar surfplatta med smarthögtalare Google presenterar Pixel 7a – allt om mellanklassmobilen
Bara jag som inte alls gillar Google's design/look på varken mjukvaran eller hårdvaran? :/ Mjukvaran går nästan att rädda med mörkare färgpaletter som tur är.
Då är frågan, måste telefonen ha stöd för UWB (om jag kommer ihåg förkortningen rätt) eller har den stöd för Bluetooth också? Jag skulle vara intresserad av en sån här tag från Google själva. Min gissning på 5990:- var inte så off
Nej, UWB behövs enbart om du vill lokalisera något med större precision, men för att vara med i nätverket används Bluetooth (större räckvidd).
Ah! Va bra. Får läsa på om denna tracker senare. Ps, fel pris i nyheten om 7a. Pingade dig på Slack om det
Står att man får Pixel Buds A utan kostnad om man köper Pixel 7a, men när jag lägger till båda i kundvagnen så är det fortfarande fullpris. Någon som har samma problem?
Hårdvaran tycker jag är rätt snygg och sticker ut lite, men Material you är väl inte riktigt min favorit.