Ta bort! Igen är jag för snabb på tangenterna, jag svarade och trodde att denna fråga låg i tråden om appar om om Huawei p40 Pro [emoji51][emoji28][emoji85] I den tråden om applikationer och kompabilitet diskuteras det mycket om hur man klarar sig utan Google [emoji846] Jag får skylla på värmen, nu går jag afk en stund [emoji51][emoji2410][emoji526]
Kika på tråden här: P40 Pro - Appar & Appgallery kompatibilitetslista Jag skulle inte säga att du blir helt handikappad, men det beror lite på vilket behov du har av Googles tjänster också, som text Google Assistant.
Det beror lite på vad du använder för appar och du har för specifika behov. Om du idag använder appar som kräver Googles tjänster för att fungera så blir det hemskt omständigt att försöka kringgå det. Men om du dels kan tänka dig att byta lite appar t.ex använda Spotify istället för Youtube Music eller använda webbsidan istället för appen när det går så är det inga problem. Jag testade P40 Pro tidigare och kunde inte klara mig utan vissa appar men jag kommer faktiskt testa igen inom kort, antar det blir så när man har en dyr hobby.
Ska släppas i Juli. Finns i lager i Tyskland så är lite konstigt varför inget har kommunicerats i Sverige.
Finns nu att beställa via Wondamobile https://www.wondamobile.com/mobile/...-hk-5g-dual-sim-512-gb-sim-free-unlocked.html
Beställde hem en nu när det är dubbla eurobonuspoäng. Har aldrig beställt från Wonda men hoppas jag får den efterkommande vecka. Hade kanske fått en klocka eller något om jag hade köpt i Sverige, men det lägre priset på Wonda kompenserar ändå för detta.
Jag tror inte att Telia kommer ta in den. Vet att Tele2 ska få in den. Men du kanske kan ta den genom Telia hos Elgiganten.
Yes, Pro finns hos alla återförsäljare utom Telenor. P40 Pro+ kommer nog endast finnas tillgänglig hos Tele2 och Elgiganten skulle jag gissa på.
Någon som tänker skaffa Pro+? Skapa gärna en fototråd i sådana fall, så klistrar vi den - är rätt intresserad av att se hur kameran presterar