Nya Froyo 2.2 JPA, Vad tycker ni är bra/dåligt?

Diskussion i 'Galaxy S - ROM-filer och utveckling' startad av Robban71, 4 nov 2010.

1. Pillard

Pillard Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Du som verkar ha samma som jag. När jag uppdaterade till 2.2 har jag fått en build som är RSJPA5. Är det något du känner igen? Min Swype ballade ur fullständigt också och orsakade att vibratorn började gå igång var tionde sekund typ och det slutade med en fabriksåterställning. Nu har jag denna build men skulle ju egentligen vilja ha JPA. Någon som ahr en aning om hur jag kan ordna JPA på in lur (Vill gärna kunna köra Speedmod sen..)

2. inact_044

inact_044 Teen Droid Inaktiverad

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Vet ej om svaret finns här men frågar iaf.

Jag har sgs 2.2 och börjar märka att "notificatin bar" inte går att dra ner den fastnar där uppe, det funkar dock om jag klickar på "vänster touch och trycker på notification eller aviseringar. jag har Launcher pro plus men det fastnar även med sgs egna "start"...

Ett annat problem som jag har är att klockan uppe i högra hörnet fastnar och alla klock widgets jag har provat men när mobilen går ner i viloläge och jag kommer till lockscreen så visar mobilen den aktuella tiden..

Är de fler som har samma problem och finns de nån lösning?

3. S-Droid

S-Droid Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    742

MINA ENHETER

Har du verkligen JPA för det där problemet försvann för mig med JPA,med JP6 hade jag det ganska ofta

4. inact_044

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

om du menar kompileringsnr så har jag froyo.xwjpa. jag fakriksåterställde nallen och nu flyter allt på som de ska :)

5. inact_044

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

måste tyvär citera mig själv. En fabriks återställning funkgerade fram tills nu.. nu hänger sig aviserings menyn igen. klockan fungerar som den ska nu dock.

tankar kring detta?