Fick hem mitt ROCK Magic skal idag efter 14 dagars väntande...beställde på ebay för 84kr, så det var iaf billigt
Hur som så är jag inte speciellt nöjd med det

Så det var ju tur att jag beställde flipcase med!
Tänkte iaf visa lite bilder på den och tala om vad jag tycker om den.
Det är hål för högtalaren, kameran, usb och för headset.... MEN inte för power knappen och volymknappen. Volymknappen gör inte så mycket, men vid powerknappen har det gjort en rejäl miss tycker jag. Två gånger har min mobil startat om av sig själv därför att skalet trycker på när man sätter på skärmen. Alltså en hard reboot... det sitter malplacerat och det hade behövt göra någon annan lösning där. Riktigt störande
Kameran blir iaf rätt väl skyddad och det är inte risk att man repar den om man lägger den ner. Andra sätt att repa den på finns säkert, men då är enda alternativet att ha nåt skärmskydd på.
Det följde även med en HD skärmskydd som jag såg fram emot att se om det var bra. Det sög getpung... ursäkta ordvalet, men hur tänkte dom där???? inte passform överhuvudtaget! Det blir glipa på ca 5 millimeter uppe och nere och på sidorna går den för långt ut så den inte fäster mot glaset överhuvudtaget. Den är redan slängd!
Så ja, betyg på denna för mig blir 4/10... Jag är glad att jag köpte den på ebay och inte beställde i sverige för 325:-... så hade jag blivit ännu mer besviken.
Tack för mig

Click to expand...