Hahaha, shit killar! Läste nu igenom vad alla skrivit och vilka intressanta diskussioner det är om CAD och telefoner. ^^ Haha åh herregud.. Som @Silvercliff skrev, telefonminnet som sitter i telefonen är riktigt snabbt och det är inte sådant som sitter i telefoner som iPhone 4, SGS eller HTC Desire-familjen.
Det var den
bästa bullshiten jag läst på länge! Fick mig ganska många skratt, speciellt när denne skrev att GPU:n från SGS är BÄTTRE än Tegra 2 hahaha!
"Its GPU appears to be a bit weak based on the first impression. Samsung's Hummingbird GPU might still have an edge here. So if 3D games is all you do on your phones, Galaxy S may work out better for you.
So until other Cortex A9 based processors arrive to the scene by Samsung, Qualcomm and Texas Instrument, this might have the fastest solution."
Och här säger personen i fråga helt emot sig själv. Jaha, så den är ändå den snabbaste som finns idag, men SGS har bättre GPU? Haha, say what?!

Så all bullshit som kommer från sånna här sajter som vare sig testat telefonen eller har absolut inga seriösa slutsatser efter noga utförda tester på CPU och GPU what so ever är inget annat än
skit. Inte nog med det, har ni sett när detta är skrivet? "
Posted 20 September 2010 - 03:45 PM"! Hur i h-vete kunde han veta detta när det inte ens fanns någon Tegra 2?!
Ungefär som att jag skulle börja skriva "egna" tester på min blogg på Motorola Atrix 4G idag och lägga upp slutsatser baserade på tidiga förhandstittar, specar, nyheter etc., eller som i detta fall hitta på saker som inte finns. Dvs.
lögner. Som Sefanboy gör. Så ta detta med 100 KG salt!
Swedroid kommer skriva en recension på telefonen, lika så Mobil.se och andra tidningar som är
seriösa tidningar. Dessa ska man lita på, inte på någon som skriver egna sagor på nätet på saker som inte ens fanns!
Click to expand...