När jag hade Vimla under 2019 då var det Vimla (1.0), allt funkade helt okej utan några som helst problem förutom en sak! På nätdelen var hastigheterna sämre än till exempel Comviq (där jag befann/rörde mig). Även svarstiderna var under all kritik och jag bytte sen till Comviq efteråt. Men när Fello började växa så bytte jag till de runt slutet av 2019 o sen dess har jag varit helt nöjd.
Av de användare som finns i denna tråd (o skriver också i andra trådar) har klagat på Vimla 2.0, rätt många gånger blev det klagomål om SMS som inte gick fram eller togs emot, samtal som inte kopplades fram eller dåligt ljud över samtal o.s.v. Därför kommenterar man de som har problem och det betyder inte att man inte får skriva för att man inte har Vimla (nu) ..
Men att "vissa" tar den kritiken mot Vimla personligt och gå på motattack (trots hen själv kritiserat Vimla flera gånger) är det inget trevligt beteende. Jag hoppas att det upphör för att vi alla är här för att dela med oss information, tips, hjälpa varandra vid problem eller ge våra åsikter på saker o ting, inte för att bråka o gå ner till en barnslig nivå.
Last edited: Jan 13, 2022