När jag fick min Desire var det en pixel som alltid lös (i grönblå färg).
HTC skrev som svar till mig att det råder 0-pixelpolicy i Sverige, och skärmen därför skulle bytas.
Det krävdes TRE omgångar som telefonen skickades till Anovo innan de gjorde sitt jobb, och då först efter påbackning från HTC.
När de så bytt skärmen var allt bra, trodde jag. Helt fel!
3x4 cm av skärmen var fylld av damm, såg jag när jag startade upp telefonen.
Jag har i ett par månader försökt ignorera detta, då jag VERKLIGEN inte vill att Anovo skall ställa till med mer elände i min telefon.
Visst, jag har det på garanti, men att vara utan telefon i ett par veckor för att sedan EVENTUELLT fått det fixat från Anovo-klåparna? Nänä!
Tre gånger får räcka!
Enormt stort tack till dig för denna guide! Nu sitter jag här med en helt dammfri telefon (och de hade inte ens bytt skruvarna så det syns inte att någon fler än de själva varit inne i telefonen).
Allt funkar kanon, och jag har inte ett dammkorn i telefonen! *bugar djupt!*
Click to expand...