Samma här. Irland verkar vara ett av länderna enligt twitter. Själv hoppas jag på Sverige och Thailand.
Jag har nu betalapps! Har inga emulatorer eller marketaccess, så det måste alltså vara tillgängligt för sverige nu? Eller iaf tele2.
Samma här! Går äntligen att köpa apps utan att roota telefonen eller sätta i ett utlänskt simkort. Nu väntar vi bara på att kunna sälja också. Edit: Verkar som att man kan se betalapps om man tittar i Apps -> någon kategori -> Top paid men man får inte fram några betalapps när man söker. Försöker man köpa något så får man ett felmeddelande som säger "There was a problem processing your request. Please visit checkout.google.com to fix it.". Edit2: Endast de som har rootat telefonen och använt MarketAccess/MarketEnabler tidigare kan se "Top Paid" i market.
Jag har inte ens en "Top Paid". Telenor-SIM. Kan man gissa att de håller på att lägger in respektive lands operatörer as we speak, och bara har hunnit med Tele2 för Sverige?
Det går dessutom att beställa Android Dev Phone #2 till Sverige nu, det har det väl inte gjort tidigare? Kan vara en indikation!
Jag har Tele2, men kan ändå inte se betal-apps. Det hjälper heller inte att gå in i kategorier som t.ex. Apps->Communication.
Även jag ser betal-apps nu, med Telia. Om ni inte ser dem, prova att starta om telefonen och kolla, igen. Jag kan dock inte köpa något ännu. Står att jag ska besöka Checkout för att fixa problemet, fast jag vet inte hur.
Jag ser inga betalapps, men en massa versioner av samma gratisapps, fast på olika språk. Kör som ni kan läsa Nexus One och Tele2.
Jag hittar med betalapps nu. Jag har 3 som leverantör. Jag kan inte söka fram dem men jag hittar de om jag går in i en kategori. Det fungerar inte att köpa/ladda ner några än dock. Äntligen är väntan över på betalapps!